Achtergrond Informatie gezocht , Reünie 6e klas 1974 Roncallischool

 


Beelden afkomstig uit het Archief van Meester Schunselaar, Leraar voor ongeveer 40 jaar aan deze school geweest, De bedoeling is dat ik deze film ga ondertitelen.

Ik heb de nodige kennis hiervan opgedaan, Sommige mensen ken of heb ik gekend van dichtbij. Hiermee kan ik informatie toevoegen. Ik zoek achtergrondinformatie, Zoals werkzaamheden, Bijzondere gebeurtenissen, Bijzondere hobby's, verdiensten en ga zomaar door, Deze ga ik proberen te vermelden in de ondertitelingen samen met boek informatie die ik gelezen heb vooraf.

Lichtelijk Stomme films, die verbeterd worden hiermee en aantrekkelijker om terug te zien

Korter en duidelijker kan ik het niet uitleggen, Misschien dat ik later nog eens in een blog schrijf, hoe ik ondertiteld en welke programma's ik hier voor gebruik '' Daar zei iemand eens '' Dan gooien ze het dicht, Ik ben daarom voorzichtig met het vrijgeven van deze informatie, Zo rijk ben ik niet om betaalde programma's te gebruiken, Ik vond bij toeval materiaal waarmee het gratis kan, Zoals ik al eens schreef, Ik heb geen commerciële doeleinde. '' Het dicht gooien dat doen ze om het verdienmodel verder te realiseren ermee.



 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Gezocht namen en herinneringen (Uit het archief van Meester Schunselaar)

Jeugd driedaagse Winnekedonk , Regio Kevelaer , Duitsland (Roncallischool Zeddam 1975) (30 juni, 1 en 2 juli)